سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۷۷ قرارداد واگذاری زمین با صنعتگران زاهدان میرجاوه منعقد شده است

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۷۷ قرارداد واگذاری زمین از ابتدای تاسیس این شهرک تاکنون با صنعتگران و کارآفرینان شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه منعقد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعداد کل قرارداد‌های منعقد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان ۲ هزار و ۴۹۶ فقره بوده که ۲۲ درصد از آن مربوط به شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه است.

او با اشاره به اینکه شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بشمار می‌رود، گفت: این شهرک با گستره ۹۳۲ هکتاری ۲۲درصد از گستره ۲۷ شهرک و ناحیه صنعتی این استان را به خود اختصاص داده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: از این میزان ۴۲۶ هکتار گستره فاز عملیاتی و ۲۸۵ هکتار زمین صنعتی است.

او  بیان کرد: ۱۸۱ واحد تولیدی در این شهرک به بهره‌برداری رسیده که این واحد‌ها با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال توانسته‌اند زمینه اشتغال مستقیم چهار هزار و ۱۴ نفر را بر اساس ارقام دفتری ایجاد کنند.

راشکی ادامه داد: این در حالیست که ۵۶ واحد مربوط به صنایع غذایی و آشامیدنی،۵۱ واحد شیمیایی،۲۷ واحد صنایع فلزی، ۱۸ واحد صنایع نساجی، ۱۵ واحد سلوزی، هشت واحد خدماتی، سه واحد کانی غیر فلزی و سه واحد تولیدی برق و الکترونیک است.

او گفت: شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه علاوه بر دارا بودن امکانات زیر بنایی مانند آب، برق، تلفن و راه دسترسی، مرکز کسب و کار نیز دارد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون ۱۵۰ هکتار فضای سبز مجهز به ۱۶۲ کیلومتر آبیاری قطره‌ای در این شهرک ایجاد شده است.

او اظهار داشت: از میان پنج ایستگاه آتش‌نشانی ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان یک ایستگاه به همراه یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی در این شهرک استقرار دارد.

راشکی گفت: همچنین از میان پنج تصفیه‌خانه ایجاد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یک تصفیه‌خانه مربوط به این شهرک است.

او افزود: شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه تنها شهرک دارای اورژانس در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.