سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هشدار وقوع سیلاب در استان گلستان و شرق مازندران

ضیاییان گفت: بعدازظهر امروز برای استان های شرق مازندران و گلستان به سبب بارش شدید باران احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.

صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی استان های کشور خبر داد و گفت:  امروز برای شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می شود که فردا این بارش ها در سواحل خزر و استان های شمال شرق ادامه می یابد، همچنین از بعدازظهر امروز با تقویت جریان های شمالی بر دریای خزر، گستره بارش سواحل مرکزی و شرقی دریا و شمال غرب را در بر می گیرد.

وی افزود: براساس بولتن های هواشناسی، روز دوشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهیم داشت، ضمن آنکه برای استان های سمنان، قزوین، البرز و تهران احتمال بارش دور از انتظار نیست.


بیشتر بخوانید: احتمال آبگرفتگی معابر در ۲۱ استان کشور/کاهش دما در پایتخت محسوس نخواهد بود


ضیاییان نسبت به وقوع سیلاب در برخی استان‌ها هشدار داد و گفت: با توجه به بارش شدید باران بین ۵۰ تا ۶۰ میلی متر در سواحل دریای خزر، احتمال وقوع سیلاب در بعدازظهر امروز در استان‌های شرق مازندران و گلستان وجود دارد که از این رو به افراد توصیه می‌شود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند و همواره سایر اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی روز دوشنبه برای استان تهران بارش باران پیش بینی می‌شود، ضمن آنکه در اواخر روز دوشنبه و اوایل روز سه شنبه دمای تهران نسبت به امروز ۳ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت و تنها در برخی مناطق استان‌های هرمزگان و فارس بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان با بیان اینکه بارش باران در ماه گذشته در برخی استان ها کمتر از نرمال بود، تصریح کرد: در آبان، میزان بارش در اغلب استان ها بیش از نرمال و برای آذر نرمال پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

بارش باران در آبان در اغلب استان های کشور بیش از نرمال است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
M
۰۱:۰۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
ما قصد سفر ازمشهد به طرف شمال و بابلسر داریم
آیا راه ها و جاده مساعد برای سفر می‌باشد ?