سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

حضور روحانیت در نیرو‌های مسلح یک نیاز و ضرورت است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در قزوین گفت: رمز موفقیت کشور ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است و روحانیون در تقویت اراده خودباوری و مقاومت نیرو‌های مسلح نقش آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام عباس حسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش دوسالانه تکریم روحانیون پیش کسوت نیرو‌های مسلح استان‌های قزوین، البرز و زنجان که در قزوین برگزار شد تاکید کرد: ملت ایران همه افتخارات خود را ناشی از مقاومت در برابر دشمن می‌داند و امروز این رویکرد به دیگر کشور‌های منطقه هم گسترش یافته است.

او با بیان اینکه امروز حضور روحانیت در نیرو‌های مسلح یک نیاز و ضرورت است افزود: رسالت مهم روحانیون مقاوم سازی اراده‌ها و ایستادگی در برابر زیاده خواهی هاست و این موضوع در عرصه پدافند غیرعامل هم نقش مهمی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: این نهاد توانسته در نزدیکی قلوب مردم به نیرو‌های مسلح موثر عمل کند و در هدایت نیرو‌ها در مسیر امور معنوی و اخلاقی هم بسیار موفق بوده است.

حجت الاسلام محمد حسنی اضافه کرد: عقیدتی سیاسی در تحکیم و استحکام درونی نیرو‌های مسلح نقش اساسی دارد و نقش این نهاد در رساندن این نیرو‌ها به تراز جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

 رئیس عقیدتی سیاسی ارتش  مقاومت را رمز موفقیت‌های کشور عنوان و خاطرنشان کرد:این مقاومت هم اکنون الگوی دیگر کشور‌های منطقه نیز شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین هم در این همایش گفت: تبلیغ رسالت‌های دینی بازنشستگی ندارد.

او افزود: روحانیون حتی بعد از دوران بازنشستگی هم می‌توانند نیرو‌های مسلح را از نصایح و رهنمود‌های خود آگاه کنند.

حجت الاسلام فتح الله جباری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان قزوین در این همایش طی سخنانی گفت:روحانیون در نیرو‌های مسلح نقش بی بدیلی دارند.

حجت الاسلام جباری افزود:روحانیان با نقش آفرینی خود در عقیدتی سیاسی چراغ راه نیرو‌های مسلح شدند.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این همایش گفت:وجود عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی موجب نفی خشونت و بصیرت افزایی در بین کارکنان این نیرو است.

در پایان این مراسم  از ۷۴ نفر از روحانیان پیشکسوت نیرو‌های مسلح استان‌های البرز؛ قزوین و زنجان که در دوران کاری خود در عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح مشغول به خدمت بودند تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

رمز موفقیت کشور ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.