سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌محمدی: عملکرد هیئت فوتبال تهران قابل قبول نیست/ انتخابات را سالم انجام می‌دهیم/ باید برای ورزش یارانه در نظر گرفت

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: هیئت فوتبال استان تهران نتوانسته نمره قابل قبولی کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا گل‌محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ۱۳۰ برنامه توسط هیئت‌ها و ۵۳۰ برنامه در کل استان در هفته تربیت بدنی برگزار شد و هدف ما فقط برگزاری مسابقه نیست.

او افزود: حضور ورزشکاران کشور‌های دیگر باعث می‌شود دید سایر کشور‌ها به ایران عوض شود به جای اعزام تعداد محدود ورزشکار تعداد بیشتری را در مسابقات داخلی داریم.

گل‌محمدی گفت: تلاش ما این است که کار فرهنگی هم انجام دهیم و امیدوارم تهران جایگاه شایسته خود را پیدا کند، پیشرفت ورزش تهران باعث پیشرفت ورزش ملی می‌شود.محدودیت همیشه هست، اما برای اینکه شور و نشاط ایجاد شود اباید تلاش کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: شهرداری تهران تلاش زیادی برای پیشرفت دوچرخه سواری کرده است. فرهنگ دوچرخه سواری یکی از واجبات است، اما هنوز  با هدف خود فاصله داریم.


بیشتر بخوانید: شعار هفته تربیت بدنی اعلام شد


تهران در ورزش بانوان پیش گام است

گل‌محمدی درخصوص ورزش بانوان گفت: تلاش‌های زیادی برای ورزش بانوان شده است. هدف ما این است که هیئت‌ها از بانوان دعوت کنند و شاهد حضور بیشتر ورزشکاران خانم در مسابقات ورزشی باشیم. تهران در ورزش بانوان پیش گام است.

او افزود: کسب مدال توسط بانوان باعث ایجاد انگیزه می‌شود. امیدوارم روز‌های بهتری در ورزش بانوان داشته باشیم.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: باید برای سالم سازی فضای ورزش تلاش و فرهنگ سازی کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: سوم اسفندماه، پارسال باید انتخابات هیئت فوتبال طبق اصول برگزار می‌شد و با توجه به فشارهای موجود بالاخره ۱۳ نفر تأیید صلاحیت شدند. 

او افزود: انتخابات هیئت فوتبال به دلیل تخلفات لغو شد چرا که باید ۱۰ روز قبل از انتخابات اعضای مجمع انتخاب شوند نه ۷۲ ساعت قبل از انتخابات، این ایراد از سوی شکوری دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز تایید و قرار شد پس از رفع تخلفات انتخابات برگزار شود.

گل‌محمدی گفت: برای ارزیابی انتخابات و هیئت‌های ورزشی شاخص‌هایی داریم که بر اساس آن‌ها عملکرد هیئت فوتبال در برخی موارد قابل قبول است، اما در کل از عملکرد هیئت استان رضایت نداریم و قابل قبول نیست.

او افزود: در حال حاضر ۱۲ هیئت ورزشی زمانش به پایان رسیده و باید انتخابات برگزار شود و ما حداکثر تلاش برای سالم سازی انتخابات را انجام می‌دهیم.

ادعای بنیاد مستضعفین ربطی به ورزشگاه تختی ندارد

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ادعای بنیاد مستضعفین درباره ورزشگاه تختی ربطی به این ورزشگاه ندارد و برای فصل آینده مشکلات ورزشگاه تختی با تامین ۱۰ میلیارد تومان  رفع می‌شود.

یارانه برای ورزش

گل محمدی تصریح کرد: فرآیند نرخ گذاری پیست‌های اسکی با کمیسیون ماده پنج است. جلسه‌ای هفته گذشته داشتیم. دلایل افزایش قیمت را پرسیدیم و باید تا یکشنبه این دلایل را مستند به ما بدهند. ۱۰ تا ۱۵ درصد نهایتا افزایش قیمت داریم.

او افزود: درجه بندی باشگاه‌ها متفاوت است وشاخص‌های گوناگونی در این مورد وجود دارد. سعی کردیم در قیمت گذاری‌ها شرایط مردم در نظر گرفته شود.

گل‌محمدی گفت: باید برای ورزش یارانه در نظر بگیریم. امروز ورزش کردن یک ضرورت انکار ناپذیر است. زمینه ورزش همگانی در سطح تهران وجود دارد. نباید حتما در باشگاه‌های مجهز تمرین کرد.

او در ادامه افزود: هیچ باشگاهی را بی دلیل پلمپ نمی‌کنیم. باشگاه‌ها پس از ۳ بار تذکر پلمپ می‌شوند. با پلمپ یک باشگاه درب یک قهوه خانه باز می‌شود.

گل‌محمدی بیان کرد: مدیریت در سطح هیئت‌های استانی شغل محسوب نمی‌شود و این مصوبه هیئت دولت است و هنوز ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.