سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک در روستا‌ها

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از کاهش شکاف دیجیتال و بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک در روستا‌های این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری در مراسم آزمایش و تحویل فیبر نوری کیار گفت: با بهره برداری از سایت‌های این شهرستان، امکان تقویت پوشش ارتباطی و افزایش پهنای باند روستایی فراهم شده است.

او افزود: این موضوع می‌تواند درکاهش شکاف دیجیتال، بهبود وضعیت پوشش روستا‌های استان و ارائه بهتر خدمات دولت الکترونیک در این مناطق مؤثر واقع شود.

بلالی اجرای پروژه فیبر نوری روستایی و استفاده از این بستر توسط دفاتر ICT روستایی را موجب رونق اشتغال و توسعه خدمات الکترونیک در روستا‌ها دانست و افزود: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، امکان راه اندازی سایت جدید و ارتقا سایت‌های روستایی توسط اپراتور‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان بویژه در شهرستان شهرکرد، اختلاف سطح پوشش ارتباطی این مناطق با شهر‌های دیگر استان به حداقل رسیده و می‌توان از این زیرساخت در جهت توسعه خدمات الکترونیکی در روستا‌های محروم استان قدم برداشت.

انتهای پیام/ز

فراهم شدن امکان ارتقا سایت‌های اوپراتور‌های همراه در روستا‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.