سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام یکهزار و۸۸۲ مددجوی زنجانی به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی

درشش ماهه نخست امسال یکهزار و ۸۸۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردو‌های زیارتی به مشهد مقدس، و عتبات عالیات و سایر اماکن زیارتی وگردشگری اعزام‌شده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی و اعتقادی مددجویان تحت حمایت برنامه‌های فرهنگی متعددی در قالب اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی، طرح فلاح و آموزش خانواده در طول سال برای جامعه هدف این نهاد اجرا می‌شود.
 
او با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی موجب نشاط معنوی جامعه هدف این نهاد می‌شود، افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق نیاز سنجی فرهنگی و سطح بندی این نیاز‌ها، برنامه ریزی و اجرایی می‌شود.

صفری در ادامه از اعزام هزار و ۸۸۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: مددجویان بهره‌مند از خدمات اردویی این نهاد در قالب اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلی و عتبات عالیات، قم و جمکران و سایر اماکن زیارتی وگردشگری اعزام‌شده‌اند.
او  بابیان اینکه به منظور اجرای برنامه‌های اردویی و فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست امسال ۴۶۱ میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی هزینه شده است، افزود: از مجموع هزینه‌های انجام شده برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اردویی ۲۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران زنجانی تأمین و پرداخت شده است.

صفری با اشاره به اینکه اجرای طرح شوق زیارت و اردو‌های زیارتی به‌منظور اعزام مددجویان تحت حمایت به مشهد مقدس، قم و جمکران تا پایان سال ادامه دارد، اظهار داشت: خیران زنجانی و مؤسسات خیریه فعال در حوزه فرهنگی می‌توانند با مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اردویی این نهاد زمینه اعزام مددجویانی که شوق زیارت امام مهربانی‌ها را دارند، فراهم کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

اعزام مددجویان زنجانی به اردو‌های زیارتی، تربیتی و آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.