سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مختومه شدن بیش از ۲۰ هزار پرونده در شورا‌های حل اختلاف

معاون قضایی رئیس کل دادگستری در شورا‌های حل اختلاف کهگیلویه وبویراحمد گفت :به همت شورای حل اختلاف کهگیلویه وبویراحمد ۲۰ هزار و ۹۷ پرونده با صلح وسازش مختومه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،   معاون قضایی رئیس کل دادگستری در شورا‌های حل اختلاف کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ هزار و ۲۶۹ پرونده در ۱۱ حوزه قضایی استان به شورا‌های حل اختلاف  استان وارد شد گفت: از این تعداد ۲۰ هزار و ۹۷ پرونده مختومه شده است.

حجت الاسلام محمد ابراهیم ساجدی از ارجاع پرونده قبل از طرح در محاکم به شورا‌های حل اختلاف خبر داد و نبود نیروی ویژه ابلاغ پرونده‌ها به شورای حل اختلاف را از دیگر مشکلات در برخی از حوزه ها‌ی قضایی بیان کرد.

او ادامه داد: در ابتدای سال جاری موجودی پرونده‌های مانده از پارسال ۸۴۷ پرونده بود و در همین مدت، ۲۰ هزار و ۲۶۹ پرونده در ۱۱ حوزه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به شورا‌های حل اختلاف وارد شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی شورای حل اختلاف اصلاح ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوی است، گفت: در هفت ماهه گذشته سه هزار و ۳۵۹ فقره پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد با صلح و سازش مختومه شده است.

او بیان کرد: هم اکنون ۴۶ شعبه شورای حل اختلاف با ۲۷۷ نفر عضو در مناطق شهری و ۸۴ شعبه با ۲۴۶ عضو در مناطق روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند.

 انتهای پیام/غ

 ارجاع پرونده قبل از طرح در محاکم به شورا‌های حل اختلاف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.