سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان؛

ناصرپور، دلخانی و یوسفی در یک چهارم نهایی/ نوروزی و بادکان مغلوب شدند

سه نماینده کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان در مجارستان رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امیدها) قهرمانی جهان، در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۳ مقابل سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف شوتا اوگاوا دارنده مدال برنز جهان از ژاپن می‌رود.


بیشتر بخوانید:حضور عنوانداران کشتی جهان و المپیک در مناطق محروم شهرستان تربت جام


در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه ۹ بر ۶ به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اولکساندر هروشین از اوکراین می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی نوروزی در دور نخست مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و باید منتظر این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حمیدرضا بادکان در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم در مصاف با کونستا مایین پایای از فنلاند با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت. یوسفی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ریشتر از آلمان و کریمینیف از اوکراین می‌رود.


بیشتر بخوانید:نایب قهرمانی با یک کشتی گیر کمتر/ دور شدن از سکوی نخست به خاطر یک سهل انگاری


انتهای پیام/

۳ پیروزی و ۲ شکست برای ایران در پنج وزن نخست کشتی فرنگی امید های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.