سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود ۱۰ تنیسور به مرحله فینال مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور

با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس رده های سنی کشور در کرمان، ۱۰ تنیسور در دو بخش دختران و پسران به مرحله فینال راه یافتند.

امیرحسین اسفندیاری، مدیر برگزاری مسابقات رده های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران از چهار آبان جاری به میزبانی آکادمی تنیس امیر حسین اسفندیاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان آغاز شده است.

او افزود: ۹۷ تنیسور از استان‌های تهران، کرج، مشهد، اهواز، یزد، شیراز، بندرعباس، کرمان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مدت ۶ روز با هم به رقابت پرداختند.

اسفندریاری به مرحله‌ی نیمه نهایی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، ۱۰ تنیسور در دو بخش دختران و پسران به مرحله فینال راه یافتند.

او تصریح کرد: بر این اساس، در رده‌ی زیر هشت سال پسران، رامتین رافعی و آراد حبیبی نژاد به مرحله فینال راه یافتند و بهداد محمدی و رهام نیکپور نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

اسفندیاری بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۲ سال دختران نیز فریماه فرهی مقدم و زهرا سادات طاهری فینالیست شدند و آیناز داوری و نجلا سادات علوی نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

او گفت: در رده‌ی زیر ۱۲ سال پسران هم محمد امین ارجمند و پارسا ثمره راهی مرحله‌ی فینال شدند و آیریک عابدین زاده و سامیار طاهری نیز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

اسفندیاری افزود: در رده‌ی زیر ۱۰ سال پسران نیز سامیار طاهری و رامتین رافعی به فینال صعود کردند و بردیا چوبینه و امیرحسین باربد سوم مشترک شدند.

او تصریح کرد: در رده‌ی زیر ۱۰ سال دختران هم فریماه فرهی مقدم و صبا خیرمنش به مرحله نهایی رقابت‌ها راه یافتند و رومینا رافعی و آیناز داوری نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

اسفندیاری با اعلام اینکه رقابت‌های مرحله‌ی فینال از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۰ آبان جاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان آغاز می‌شود، بیان داشت: مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها نیز ساعت ۱۳ با حضور پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و بزرگان تنیس و مسئولان استان در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.