سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات ویژه کمیته امداد چالوس برای کارفرمایان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت: این نهاد به کار فرمایان به ازای استخدام هر مددجو ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با بیان اینکه این نهاد به کار فرمایان به ازای استخدام هر مددجو ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند،گفت:تلاش برای کاریابی مددجویان مستعد از سوی کارفرمایان و صاحبان کسب‌ و کار‌های باثبات از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد بوده و برای تحقق آن تسهیلات  ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

او افزود: به ازای استخدام هر مددجوی زیر پوشش یک بسته تشویقی شامل پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به مدت دو سال و یا وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی به کارفرمایان پرداخت می‌شود که در این طرح حداکثر برای استخدام ۱۰ مددجو، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارفرمایان تعلق می‌گیرد و در مناطق محروم کارفرمایان از هر دوبسته تشویقی بهره مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد چالوس ارائه آموزش‌های اشتغال را از دیگر برنامه‌های این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان و گفت: مددجویان در سه سطح مقدماتی، مهارتی، پایدارسازی و توسعه از برنامه‌های آموزشی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند که از ابتدای امسال مجموعا به ۱۳۵ نفر برنامه‌های آموزشی در راستای توانمند سازی ارائه شد.

قمی افزود: در چالوس ۲ هزار و ۵۱۲ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س
 

تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برا ی کارفرمایان در چالوس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.