سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عالیشاه: انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند/ امیدوارم علیپور از این شرایط خارج شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از هواداران انتظار داریم که بیشتر از این تیم خود را حمایت کنند و  بازیکنان هم تلاش خود را مضاعف می‌کنند که نتایج لازم را بگیرند.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تساوی این تیم برابر تیم ماشین سازی تبریز اظهار کرد: به نظرم هر بازی برای ما فینال است و پیروزی به همین راحتی نیست و تیم‌های دیگر برابر تیم ما انگیزه دارند و بسته بازی می‌کنند. تیم ماشین سازی با همه احترامی که برایش قائل هستم خیلی بسته بازی کرد، اما با این وجود ما فرصت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد و به طور حتم بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند و می‌دانند که هواداران انتظار دارند. ما هم از هواداران انتظار داریم که بیشتر از این تیم خود را حمایت کنند و  بازیکنان هم تلاش خود را مضاعف می‌کنند که نتایج لازم را بگیرند.  

عالیشاه درباره اینکه رفتار هواداران علیه علیپور درست بود یا نه! گفت: علیپور برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده است و گاهی توپ هایش گل نمی‌شد و در فوتبال بالا و پایین زیاد است و بازیکن روز خوب و بد دارد. علیپور باید یکسری از مسائل را برطرف کند و ما هم به او کمک می‌کنیم و هواداران هم باید این بازیکن را حمایت کنند. به هر حال هواداران هم علی را دوست دارند و امیدوارم هر چه سریعتر از این شرایط خارج شود و به طور حتم در بازی‌های آینده از این وضعیت بیرون می‌آید.  

هواداران باید بدانند بدون حمایت آنها انگیزه ای نداریم 

او افزود: آن سالی که تیم ما نایب قهرمان شد صد هزار نفر تماشاگر تیم ما را یکصدا تشویق می‌کردند و همه لذت می‌بردند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. فکر کنم یک سوم از لیگ برتر گذشته باشد و تیم بهتر بهتر می‌شود و  هواداران بدانند که ما بدون حمایت آن‌ها انگیزه‌ای نداریم و نمی‌توانیم بازی خود را به درستی انجام بدهیم.  


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - ماشین سازی صفر/ علیپور ۳ امتیاز را از سرخپوشان گرفت


عالیشاه درباره اینکه مبلغ قراردادشان را گرفتند، بیان کرد:  از انصاری فرد درباره مسائل مالی سئوال بپرسید.  

او درباره اینکه بازیکنان ماشین سازی باعث عصبانیت پرسپولیسی‌ها شدند و همین باعث شد علیپور پنالتی را گل نکند، گفت: شاید این موضوع در گل نکردن ضربه پنالتی علیپور تاثیر داشت و به حامد لک چند بار گفتم که از جایش بلند شود، اما فوتبال است و اگر ما پنالتی گل می‌کردیم و از فرصت هایمان  بهره می‌بردیم  این حرف و حدیث ایجاد نمی‌شد.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ش ه
۱۴:۰۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
جناب عالیشاه حتی از من هم بدتر بازی می کنید تنها تفاوت این است که میلیاردی حقوق می گیرید . من کارمند اول مالیات می پردازم بعد حقوق می گیرم ، شما اول حقوق می گیری بعد اگر شد پنالتی را گل کن