سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قول تابش برای رفع مشکلات پیست موتورسواری اردکان

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موتورسواری از رشته‌های پرمخاطب است، گفت: ایجاد محیطی برای هیجانات جوانی اهمیت دوچندان دارد.

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در بازدید از پیست موتورسواری این شهرستان در خصوص برخی از مشکلات و نیاز‌های این مجموعه ورزشی با مدیران مربوطه گفتگو کرد و قول مساعد پیگیری از طریق مسئولان کشوری را داد.

او با بیان اینکه موتورسواری از رشته‌های پرمخاطب محسوب می‌شود، افزود: در استان‌هایی مثل یزد که این وسیله به صورت روزمره و گاهی حرفه‌ای مورد استفاده مردم خصوصا جوانان قرار می‌گیرد، ایجاد محیطی برای ورزش، تفریح و بروز هیجانات جوانی اهمیت دوچندانی دارد.

نماینده مردم اردکان گفت: این پیست علاوه بر آمادگی برای مسابقات کشوری، می‌تواند به عنوان محل مناسبی برای ورزش جوانان منطقه و در عین حال آموزش عمومی و ارتقای مهارت‌های رانندگی مورد استفاده قرار گیرد.

تابش با قدر دانی از زحمات همه مسئولان  بر رعایت کامل مسائل ایمنی و استاندارد‌های لازم تاکید کرد و گفت: امیدوارم با بهسازی و ساماندهی این پیست شاهد گرایش بیشتر جوانان به ورزش و ایجاد مکانی برای تفریح، ورزش، آموزش و تخلیه هیجانات آنان باشیم.

پیست موتورسواری اردکان نیازمند تامین اعتبار

حامد افخمی رئیس هیئت موتورسواری اردکان با قدردانی از پیگیری نماینده مردم اردکان در تخصیص اعتبار و تامین برخی زیرساخت‌های این مجموعه، گفت: برای ساماندهی پیست، دستگاه‌های اجرایی همراهی خوبی داشتند که درخواست داریم برای تکمیل مجموعه و رفع برخی نواقص همچنان کمک  ورزشکاران و دوستداران رشته موتورسواری باشند.

 او با اشاره به اقدامات انجام شده شامل؛ برقرسانی، احداث سکو با ظرفیت ۱۵۰۰ نفر، فنس کشی، ساخت مخزن ذخیره آب، ایجاد مجموعه اداری و بهداشتی، محوطه سازی و پارکینگ، گفت: به زودی خط مسیر موتورسواری به طول ۱۴۰۰ متر نیز با حضور مسئولان فنی فدراسیون، استاندارد سازی خواهد شد.

در این بازدید شهردار، شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای هیئت رئیسه موتورسواری اردکان حضور داشتند.

مسابقات کشوری موتورکراس در اول آذرماه امسال به میزبانی اردکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تابش برای رفع مشکلات پیست موتورسواری اردکان قول مساعد داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.