سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثاقبی: تساوی برابر پرسپولیس راضی کننده بود/ اسلامی خواه: ما می‌توانستیم برنده بازی با پرسپولیس باشیم

بازیکنان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره تساوی برابر پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین ثاقبی بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره تساوی بدون گل این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: بازی خوب بود و اگر باهوش‌تر بودیم این بازی را پیروز می‌شدیم. به هر حال تساوی راضی کننده بود چرا که مقابل پرسپولیس در زمین خودش بازی کردیم.   

ثاقبی درباره داوری این بازی  و اینکه حق ماشین سازی در داوری زیاد ضایع شده است، گفت:  به هر حال  صحنه پنالتی را  درست ندیدم، اما کارشناسان داوری باید در این باره صحبت کنند. در بازی با شهر خودرو پای مرا زدند، اما حرفی برای گفتن نداشتیم و همه گفتند که پنالتی بود. البته صحبت کردن فایده‌ای ندارد.  

او درباره فحاشی هواداران پرسپولیس به لک دروازه بان تیم ماشین سازی گفت:  من چیزی نشنیدم که در این باره توضیح بدهم.  

بازیکن ماشین سازی بیان کرد: تیم ما به دنبال ۳ امتیاز بود و تدابیر خاصی اندیشیده بودیم و بازی تاکنیکی ارائه کردیم و در نهایت توانستیم نتیجه در خور شان تیممان بدست آوریم.  

قائم اسلامی خواه بازیکن تیم ماشین سازی درباره داوری این بازی خاطر نشان کرد:  داوری را باید کارشناسان نظر بدهند و راجع به داوری صحبت نمی‌کنیم.  

او درباره اینکه ماشین سازی می توانست برنده این بازی شود، افزود:  بله متاسفانه در زدن ضربات پایانی بی دقت بودیم وگرنه ما می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.  


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - ماشین سازی صفر/ علیپور ۳ امتیاز را از سرخپوشان گرفت


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکنان ماشین سازی بعد از بازی با پرسپولیس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.