سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز به راهیان نور اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز استان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: امسال هم مانند سال قبل، هفت هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه برای اعزام دانش آموزان دختر و پسر استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب غرب کشور در دو استان کرمانشاه و خوزستان در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: سال گذشته ۱۰۰ درصد سهمیه ابلاغی برای اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور تحقق یافت.

اکبری، با اشاره به تأثیرگذاری اردو‌های راهیان نور در رفتار زائران مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اضافه کرد: کسانی که در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی می‌روند تغییر محسوسی در رفتارشان پدید می‌آید و ذهنیت آنان قبل از سفر و بعد از سفر نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت تغییر پیدا می‌کند.

او، با تأکید بر تردد از مسیر‌های امن برای اعزام دانش آموزان و زائران مناطق عملیاتی به اردوی راهیان نور، گفت: قرارگاه‌های ۱۰ گانه راهیان نور در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.

انتهای پیام/خ

اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.