سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوخطه کردن راه آهن زنجان – تهران ۷۷ درصد پیشرفت دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: دوخطه کردن راه آهن زنجان – تهران هم اکنون ۷۷ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، وزیر صنعت، معدن و تجارت  در سفر یک روزه خود به زنجان با حضور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدگفت: اشتغال جوانان نتیجه همکاری وهمراهی مردم ومسئولان است.

رحمانی افزود: دوخط کردن راه آهن زنجان – تهران که هم اکنون ۷۷ درصد پیشرفت دارد و راه اندازی پرواز زنجان – مشهد از نیمه آبان ماه را هم پیگیر هستیم.

حقیقی، استاندار زنجان هم در این جلسه گفت: با توجه به اینکه زنجان در بهبود فضای کسب و کار وامنیت سرمایه گذاری رتبه سوم کشور را دارد، ظرفیت آن را دارد که بزرگترین سرمایه گذاری‌ها در آن ایجاد شود.

او افزود: حجم سرمایه گذاری استان زنجان بیش از دو هزار و پانصد میلیارد تومان است

فغفوری، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان هم گفت: امسال ۴۹ جلسه رفع موانع تولید دراستان تشکیل شده که ۷۱۱ مصوبه داشته وازاین تعداد ۵۸۶ مورد اجرایی شده است.

او با تاکید بر بازگشت به چرخه تولید ۶ واحد تولیدی تعطیل استان افزود: ابهر بافت رونق گرفت و مابقی هم تاپایان سال به چرخه برمی گردند.

فغفوری به معدن خیز بودن دندی اشاره کرد وگفت: برای سهولت درانتقال ذخائر معدنی این منطقه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای محور دندی – زنجان اختصاص یافته است که تاکنون نیمی ازمبلغ تزریق شده است

خاتمی، نماینده مردم ماهنشان و ایجرود درمجلس هم با بیان اینکه بزرگترین معدن سرب و روی متعلق به انگوران است از مسئولان خواست تزریق به موقع اعتبارات پیش بینی شده و مصوب شده وزارت راه برای مشکل راه دندی – زنجان پیگیری کنند

رحمانی همچنین دراین سفر از شرکت ترانسفوی زنجان و کارخانه فعال راشا کاسپین و طرح توسعه این شرکت بازدید می‌کند.

افتتاح طرح افزایش ظرفیت شرکت پوشاک نانو مهیار و خط جدید تولید نخ اسپیندکس ازدیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

در ادامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان خدابنده سفر می‌کند.

بازدید از شرکت آریا رنگ درخشان و دو شرکت واقع در شهرک صنعتی خدابنده و حضور در فرمانداری این شهرستان هم از برنامه‌های عصرگاهی وزیر صمت به خدابنده خواهد بود.

انتهای پیام /ک

اخبار سفر وزیر صمت به زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.