سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات معاون حقوقی تراکتور درباره پرونده شکاری

مصطفی کار اندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور مصالحه با باشگاه ذوب آهن در مورد پرونده شکاری رد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اخبار غیر رسمی که حاکی از پیروزی  باشگاه ذوب آهن در موضوع رضا شکاری است، از منابع نزدیک به باشگاه تراکتور خبر می‌رسد که این باشگاه قصد دارد وارد عمل شده و شرایط را به سمت مصالحه ببرد.  

براین اساس باشگاه تراکتور قصد دارد پس از مذاکره با باشگاه ذوب آهن و توافق بر سر یک مبلغ معقول و در صورتی که این باشگاه متضرر نشود حضور شکاری را در تراکتور قانونی کند.  

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باشگاه تراکتور طرف دعوی پرونده شکایت ذوب آهن  از رضا شکاری نیست و باشگاه روبین کازان مخاطب این پرونده است. براین اساس نامه‌ای به  باشگاه تراکتور نیامده است تا پاسخگو باشیم.  

حق رشد بازیکن نیاز به شکایت ندارد 

او درباره اینکه گفته می‌شود پرونده شکایت از رضا شکاری در مورد حق رشد  به نفع باشگاه ذوب آهن صادر شده است، اظهار کرد: حق رشد بازیکن نیاز به شکایت ندارد و با یک مکاتبه میان طرفین حل می‌شود و قابل صدور رای نیست. حق رشد مربوط به باشگاهی می‌شود که بازیکن زیر ۲۱ سال پرورش داده باشد و ما هم از ۲ بازیکن سابق خود از جمله محمد نادری بازیکن فعلی پرسپولیس درخواست حق رشد کرده بودیم که طی مکاتبه‌ای درباره این موضوع تصمیم گیری شد.  

فسخ قرارداد یک طرفه شکاری با ذوب آهن موجه بوده است 

کاراندیش درباره اینکه شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری به علت فسخ قرارداد یک طرفه بوده است، گفت: فسخ قرارداد یک طرفه موجه یا غیر موجه داریم. در قرارداد رضا شکاری یک شرط قانونی بوده است  که به او اختیار داد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی با دادن رقمی به باشگاه ذوب آهن قراردادش را  به صورت یک طرفه فسخ کند که این موضوع نشان می‌دهد که فسخ قرارداد شکاری موجه بوده است.  

او درباره اینکه گفته می‌شود مصدومیت شکاری صوری است، گفت: شکاری به طور واقعی مصدوم است و بعد از اینکه این بازیکن  سلامتی کامل به دست آورد با صلاحدید  سرمربی تیم  بازی می‌کند.  


بیشتر بخوانید: ذوب آهن در پرونده شکاری در فیفا پیروز شد؟


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.