سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأثیر افزایش کشفیات در ارتقای احساس امنیت در جامعه

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش کشفیات در ارتقای احساس امنیت در جامعه نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه تشدید مقابله با سرقت فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: افزایش کشفیات و کاهش وقوعات می‌تواند در ارتقای احساس امنیت در جامعه مؤثر و نقش آفرین باشد.

او افزود: امروزه رویکرد پلیس در برخورد با مجرمان و کشف جرایم کاملا علمی و عملی شده، به طوری که مدیریت بسیاری از نشست‌های علمی و کاربردی در دانشگاه‌ها را پلیس مجری و متولی است.

غلامزاده پیشگیری از وقوع جرایم را نیازمند مدیریت علمی برشمرد و اضافه کرد: پلیس باید در شناخت شگرد‌های مجرمان و جغرافیا و آماج جرم به روز باشد تا بتواند از این طریق اشرافیت کامل انتظامی و هوشیاری پلیس خودش را در شناخت و تشخیص اقدامات بعدی مجرمان داشته باشد.

او ادامه داد: توجه به دستگیری سارقان و کشف، دو موضوع مهم در پیشگیری از وقوع جرایم هستند و تا زمانی که مجرمان دستگیرنشوند و اموال کشف نگردد مجرمان و سارقان در انجام اقدامات مجرمانه خودشان احساس امنیت بیشتری خواهند کرد و ما در کنترل جرم از مجرم عقب خواهیم ماند.

غلامزاده با بیان اینکه افزایش کشفیات پلیس باعث کاهش وقوعات جرم می‌شود گفت: کاهش فاصله کشف تا وقوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

او، پیشگیری از وقوع سرقت را نیازمند عزم همگانی و مدیریت علمی برشمرد و افزود: پلیس در این راستا به طور شبانه روز خدمت خواهد کرد تا مجرمان دستگیر و اموال مال باختگان به صاحبانشان مسترد شود.

انتهای پیام/ف

پلیس باید در شناخت شگرد‌های مجرمان به روز باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.