سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و خلبان ملایر

‌در مراسمی یاد و خاطره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش شهرستان ملایر گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر شرفی  معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم با بیان اینکه شهدا زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال ماوهستند، گفت: به پاس فداکاری و جانفشانی آن عزیزان، امروز عزت و شرفمان در امنیت است.

او  با اشاره به اینکه امروز از کوچکترین ابزار تا بزرگترین ابزار صنعت نظامی به دست جوانان توانمند و برومند ایران اسلامی ساخته می‌شود، تصریح کرد: همه این موفقیت‌ها مرهون خون شهدایی است که امروز افتخار ملت ایران هستند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همچنین جوانان امروز را ادامه دهند راه شهدای دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: امروز هم جوانان ایران اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور سر از پا نمی‌شناسند و نمونه بارز آن شهدای مدافع حرم هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری، امام جمعه ملایر هم با اشاره به اینکه شهدا پیش از اینکه به اوج شهادت برسند، به اوج معراج رسیدند، گفت: یادواره شهدا برای این است که ما از شخصیت شهیدان رونمایی کنیم و در واقع شناسنامه حقیقی شهدا را برای مردم بیان کنیم.

ولدی، فرماندار ملایر هم برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله دیدار با خانواده‌های شهدا، روایت شهدا در مدارس و هیئت‌های ورزشی، مسابقه کتابخوانی و شرکت ۷۲۰ نفر در این مسابقه، مسابقه پیامکی و دلنوشته را از جمله برنامه‌های جنبی این یادواره برشمرد.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری یادواره شهدا در ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.