سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش بهبهان و اعضا ستادی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار برگزار شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاه به برنامه‌های روز دانش آموز در این شهرستان گفت: روز ۱۳ آبان را روز اتحاد و انسجام دانش آموزان برای مبارزه با دشمنان و ظالمان جهان است و بر برنامه ریزی شایسته جهت برگزاری مراسمات هفته دانش آموز و راهپیمایی باشکوه در یوم الله ۱۳ آبان ماه لازم است.

او با بیان اینکه لازم است اطلاع رسانی جامع به مدیران و مربیان پرورشی در مدارس صورت گیرد، ارسال بخشنامه روز شمار هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت روز ۱۳ آبان و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی متناسب با عناوین ذکر شده در مدارس را یادآور شد.

عبدی پور بیان داشت: هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، انجام شد و اعضاء نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز ۱۳ آبان بیان کردند و پیشنهاداتی در خصوص زمان و مکان راهپیمایی، سخنرانی و شرکت تشکل‌های دانش آموزی مدارس برای حضور در راهپیمایی ارائه گردید.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی برای روز دانش آموز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.