سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۵۹ هزار مترمربع اراضی ملی ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۵۹ هزار متر مربع اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۹ هزار و ۱۶۳ مترمربع از اراضی ملی این استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است.

او افزود: این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام به ارزش ۲۵۴ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

 کاظمی اظها کرد: سال گذشته نیز بیش از ۴۵ هزار مترمربع از اراضی مسکونی به ارزش ۱۳۸ میلیارد ریال نیز با صدور حکم قضایی با قلع و قمع حصار ایجاد شده و خلع ید و رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت:چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های استان را دارند، ابتدا استعلام لازم در این خصوص را از طریق راه و شهرسازی انجام داده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

کاظمی تاکید کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی استان با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

او افزود: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهر‌ها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/با

۵۹ هزار مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.