سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر؛

بسکتبالیست‌های کرمانی به مصاف پدافند رعد می‌روند

تیم بسکتبال مس کرمان در اولین گام از رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۶ عصر امروز پنجشنبه نهم آبان، در شهرکرد به مصاف تیم پدافند رعد خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور از امروز پنجشنبه به طور رسمی آغاز می‌شود و در هفته اول این رقابت‌ها بسکتبالیست‌های مس کرمان در اولین گام در شهرکرد به مصاف تیم پدافند رعد خواهد رفت.

سروقامتان مس را در مسابقات این فصل نفراتی چون: جواد آذر شاه، رضا آذر شاه، محسن توانا، مجید رحیمیان، سهند امینیان، علی عسکر نژاد، مصطفی رضایی، محسن عابدی، میلاد رحمتی، محمد مهدی حسن زاده، امیر مسعود منصوری، مهدی جعفری، پیام محمدی، راجی میرزایی و مهدی بنی اسد تشکیل می‌دهند.

هدایت این تیم در فصل جاری لیگ برتر بر عهده محمد کسایی پور یکی از چهره‌های مطرح بسکتبال کرمان در کشور و سرپرستی تیم نیز برعهده رضا محمدرضایی است و حسین مهدوی و غلامرضا میرزایی کمک‌های وی هستند.

تیم بسکتبال مس کرمان عصر دیروز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از شروع بازی‌های فصل جدید لیگ برتر برابر تیم پدافند رعد در سالن تختی شهر کرد انجام داد.

این تیم  در اولین گام از رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه نهم آبان جاری و از ساعت ۱۶ در شهرکرد به مصاف تیم پدافند رعد خواهد رفت.

بسکتبالیست‌های کرمانی با شکست طلسم سیزده ساله صعود به رقابت‌های لیگ برتر، در بازی‌های فصل گذشته لیگ یک با قهرمانی در گروه جنوب جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد و حالا با تیمی جوان و عمدتاً بومی به دنبال آرزو‌های بزرگ خود در بازی‌های لیگ برتر است.

انتهای پیام/ب

جدال بسکتبالیست‌های مس کرمان با پدافند رعد در لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.