سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

بازدید از پروژه درحال احداث خانه جوان کرمانشاه

وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمانشاه به همراه استاندار و جمعی از مسئولان ورزش و جوانان این استان از پروژه درحال احداث خانه جوان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در بازدید از بخش‌های مختلف خانه جوان کرمانشاه، بر تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد.

مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه احداث خانه جوان کرمانشاه از چندسال پیش در دستور کار قرار گرفت، گفت : در ابتدا قرار بود این پروژه جنب استادیوم ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه احداث شود، اما بنا به دلایلی این امر محقق نشد.

او افزود: از سال گذشته با توجه جدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، یک ساختمان نیمه کاره هشت طبقه خریداری شد تا پروژه خانه جوان کرمانشاه به سر انجام برسد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: این پروژه با مساحت ۲۰۴۰ متر درحال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او میزان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را تاکنون نزدیک به هفت و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فتاحیان گفت: بخشی از تجهیزات مورد نیاز خانه جوان کرمانشاه خریداری شده و به محض تکمیل ساختمان، اقدام به تجهیز آن خواهیم کرد.

او گفت: خانه جوان کرمانشاه به عنوان بزرگترین خانه جوان کشور شامل بخش‌هایی همچون فضایی برای فعالیت سمن‌ها، سالن کنفرانس، کتابخانه و... است.

 این مسئول گفت: علاوه بر خانه جوان کرمانشاه، خانه جوان شهرستان اسلام آبادغرب نیز در حال احداث است و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او افزود: بزودی عملیات اجرایی خانه جوان دو شهرستان کنگاور و جوانرود نیز آغاز خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

پروژه درحال احداث خانه جوان تکمیل شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.