سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ مدرسه ملایر میزبان طرح دادرس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت:طرح دادرس در ۲۸ مدرسه این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری طرح ملی دادرس در ۲۸ مدرسه متوسطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این طرح از آبان‌ماه اجرا می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح ملی «دادرس» در مدارس بیان کرد: هدف اصلی شکل‌گیری این طرح تربیت دانش‌آموزان برای روزهای سخت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در سطح مدارس افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان مدارس مجری طرح دادرس طی دوره‌های قبل در سطح استان خوش درخشیده‌اند و در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نیز به دنبال کسب افتخار رتبه‌های برتر در مراحل کشوری هستیم.

سلگی در ادامه با اشاره به روزشمار برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی در این هفته برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان در نظر دارد که با زنگ ایثار و شهادت در هشتم آبان‌ماه شروع و با راهپیمایی دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ماه خاتمه پیدا می‌کند.

او فضاسازی مدارس، نواختن زنگ ایثار و شهادت و پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات و نمایشگاه در مدارس، نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، گام دوم انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدای دانش‌آموز و غبارروبی گلزار شهدا از جمله این برنامه‌ها دانست.

انتهای پیام/د.ا

اجرای طرح «دادرس»‌ در ۲۸ مدرسه ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.