سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ هزار رقبه موقوفات در مازندران سنددار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از سند دار شدن بیش از ۱۸ هزار رقبه موقوفات،از اول امسال تاکنون در استان خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران   در جلسه شورای اداری اوقاف  مازندران که با حضور حجت الاسلام و المسلمین روحانی‌نژاد مسئول امور استان‌ها و رئیس هیئت فقهی و حقوقی سازمان اوقاف کشور برگزار شد، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: بیش از ۱۸ هزار رقبه را از اول امسال تاکنون در استان  سند دریافت کردیم که این اقدامات با وجود مشکلات و بروکراسی اداری کسب شده است.

او با اعلام اینکه ۱۳ اداره و هفت نمایندگی در سطح استان فعال است، افزود: سایر شهر‌های دیگر استان نیاز به اداره دارند.

حیدری با اعلام اینکه در برخی از شهرستان‌ها به اندازه پنج استان موقوفه و امامزاده دارند، گفت: برخی از نمایندگی‌های ما نیاز به ارتقاء دارند، بلده و بندپی که موقوفات بزرگی دارند به صورت نمایندگی مدیریت می‌شوند.

او افزود: در برخی از شهرستان‌ها نیاز به اصلاح ساختار اداری داریم که با وجود کمبود‌ها پیگیر امور مردم هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مازندران در بحث خودآزمایی که سازمان پارسال برگزار کرده رتبه برتر را کسب کرده که در سطح استانداری از ۱۰۰ امتیاز اوقاف استان ۹۹ امتیاز را به دست آورده است.

حیدری با اشاره به رضایت مندی از عملکرد اوقاف مازندران توسط مسؤولان ارشد استانی، افزود: نماینده، ولی فقیه در استان مازندران و استاندار بر پویایی اوقاف استان در دیدار با رئیس سازمان اوقاف کشور این موضوع را مورد تاکید قرار دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: حضور مدیران ارشد سازمان در جمع همکاران استان‌ها مایه دلگرمی و بالندگی است.

انتهای پیام/س

۱۸ هزار رقبه موقوفات امسال در مازندران سنددار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.