سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نسخه توپچی‌ها در آنفیلد پیچیده شد / درخشش قرمز‌های مرسی ساید در خانه

رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب شاهد برگزاری دیداری حساس و جذاب میان لیورپول و آرسنال بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس شاهد برگزاری دیداری جذاب و نفسگیر میان تیم‌های آرسنال و لیورپول بود، این دیدار از ساعت ۲۳ در ورزشگاه آنفیلد آغاز شد و یکی از جذاب‌ترین و پرگل‌ترین دیدار‌های امسال بود.  

توپچی‌های لندن که برای این بازی بازیکنان خوبی در اختیار داشتند موفق شدند در حالی که با گل دقیقه ۶ شکوردان مصطفی ۱ -۰ عقب بودند بازگشت فوق العاده‌ای به جریان بازی داشته باشند و با نتیجه ۳ -۱ از حریفشان پیشی بگیرند. آرسنالی‌ها در دقیقه ۶ گل به خودبی زدند و در دقایق ۲۰، ۲۶ و ۳۶ توسط نوریرا و مارتینلی (۲ بار)  به گل رسیدند، در ادامه هم میلنر در دقیقه ۴۳ برای قرمز‌های مرسی ساید گل زنی کرد  تا در پایان نیمه نخست آرسنالی‌ها باشند که از حریفشان فاصله‌ای امن گرفته اند.  

شروع نیمه دوم هم برای آرسنال همراه با گل بود و آن‌ها توانستند در قیقه ۵۴ توسط نیس به گل برسند در ادامه، اما لیورپولی‌ها نمایش خوبی داشتند و در دقیق ۵۸ و ۶۲ توسط چمربیلن و اوریگی به گل رسیدند  تا همه چیر برابر شود. گل پنجم هم در ادامه و در دقیقه ۷۱ توسط ویلوک زده شد تا آب سردی روی لیورپولی‌ها ریخته شود، اما این پایان کار نبود و شاگردان کلوپ در دقیقه ۹۴ به گل تساوی رسیدند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود، ضرباتی که ۱۰ مرتبه زده شد و در نهایت لیورپول برنده این مسابقه شد.  


بیشتر بخوانید:

کل دستمزد تیم گرانادا، کمتر از دستمزد یک سال مسی

 جمله جالب مسی درباره دریافت جایزه کفش طلا

مدعیان در جام اتحادیه به خط شدند/ بازگشت شاگردان ساری به صدر در گرو شکست جنوا


انتهای پیام / 

پیروزی سخت لیورپول برابر آرسنال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.