سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی ساحلی بازان اردکانی در نخستین روز از لیگ امید‌های کشور

ایفا اردکان در روز نخست مرحله پایانی لیگ فوتبال ساحلی امید‌های کشور مغلوب تیم شاهین خزر رودسر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا میرجلیلی، مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان یزد گفت: مرحله پایانی لیگ فوتبال ساحلی امید‌های زیر ۲۳ سال کشور با حضور پنج تیم و به میزبانی ایفا اردکان در یزد آغاز شد که تیم ایفا اردکان در روز نخست این رقابت‌ها به باخت بسنده کرد.

او با بیان اینکه این دیدار راس ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد، افزود: در چارچوب روز نخست این رقابت‌ها، تیم ایفا اردکان در ورزشگاه آزادی اردکان به مصاف تیم شاهین خزر رودسر رفت که در پایان، بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ در وقت‌های اضافه به حریف خود واگذار کرد.

میرجلیلی در ادامه به دیگر بازی برگزار شده در این گروه اشاره کرد و گفت: در دیگر بازی این رقابت‌ها تیم پارس جنوبی بوشهر با نتیجه ۱۰ بر ۲ طوفان طاهروئیه سیریک را شکست داد.

مسئول کمیته فوتبال ساحلی استان یزد تصریح کرد: در روز دوم (۹ آبان ماه) این رقابت ها، تیم طوفان طاهروئیه سیریک راس ساعت ۱۵ به مصاف شاهین خزر رودسر خواهد رفت و ایفا اردکان نیز راس ساعت ۱۶:۳۰ در مقابل پارس جنوبی بوشهر صف آرایی می‌کند.

مرحله نهایی مسابقات امید باشگاه‌های فوتبال ساحلی کشور با حضور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور، از ۸ تا ۱۰ آبان ماه، به میزبانی باشگاه ایفا اردکان درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ غ

تیم ایفا اردکان مغلوب تیم شاهین خزر رودسر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.