صدری در اینستاگرام نوشت:
"شرکت مخابرات ایران برای پاسخگویی و پیگیری درخواستها و نیاز مشترکان خود در سراسر کشور درگاههای مختلفی تعریف کرده است که بطور روزانه همکاران ما در بخشهای مختلف به این موارد رسیدگی میکنند. علاوه بر این درگاه مستقیم ارتباط با مدیرعامل نیز تعریف شده که همه عزیزان در سراسر کشور میتوانند از طریق سایت شرکت مخابرات ایران و لینک "ارتباط مستقیم با مدیرعامل" نظر، انتقاد، پیشنهاد و درخواستهای خود را با بنده در میان گذاشته تا در اسرع وقت به این درخواستها در حوزه ثابت و دیتا رسیدگی شود.
خوشبختانه تاکنون از طریق این درگاه ۱۵۰۰ درخواست ثبت و به حوزههای مربوط در مناطق مخابراتی سراسر کشور و همچنین مدیران و معاونان ارجاع و رسیدگی شده است. قطعا هدف ما از این اقدام، ضرورت پاسخگویی مستمر و افزایش رضایت ذینفعان عزیز بوده و امیدوارم بتوانیم بیش از پیش موجبات رضایت و حل و فصل مسائل همه مردم عزیز را فراهم کنیم. انشاءلله/"
انتهای پیام/
چطور میتونم با مدیر عامل مخابرات ایران ارتباط برقرار کنم
واقعا تاسف داره که شرکت مخابرات ایران بخاطر مبلغی جزئی بدهی مشترکین تلفن ثابت خط را قطع می کند!!!