سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی: فشار زبادی روی پور حسن وجود دارد/ تیم خوبی داریم و به مرور زمان بهتر خواهیم شد

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت:پورحسن انسانی شریف و زحمت کش است، اما فشار روی او خیلی زیاد بوده و نمی‌گذارند کاری که می‌خواهد انجام دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از بازی تیمش مقابل راه یاب ملل مریوان که با نتیجه ۳ بر یک سایپا همراه شد بیان کرد: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم، همه تیم‌هایی که از دسته اول می‌آیند بهترین عملکردشان را خواهند داشت، مطمئن باشید این تیم تو مریوان به هیچ تیمی باج نمی‌دهد، به آرش صادقیانی تبریک‌می‌گویم، تیم خوبی دارد که خیلی خوب بازی کرد.

او افزود: تیم ما در شرایط ایده آل نبود، اما پتانسیلش را داریم و بهتر می‌شویم، خیلی از بازیکنانمان آسیب دیده بودند که امروز بازی کردند و ۲-۳ بازیکن هم به تازگی به تیممان اضافه شده اند، تیم حریف خوب بود و شانس برد هم داشت، اما تحربه ما بیشتر بود و توانستیم ببریم.


بیشتر بخوانید: معنوی نژاد: بازی اول در هر تورنمنتی سخت است/ امیدوارم لیگمان حرفه ای‌تر شود


شهنازی در پاسخ به این سوال که تیمش با آمادگی کامل به این مسابقات آمد یا خیر بیان داشت:ما خیلی زود شروع کردیم و ۱۲ هفته تمرین داشتیم و شرایط خوبی داریم، ولی خوب بازی اول همیشه مشکلاتی دارد و می‌دانستیم چه می‌شود، اما خوبشختانه راه درمان آن را هم می‌دانستیم و توانستیم برنده بازی باشیم بازیکنانمان تلاش کردند و پتانسیلشان بیشتر از این‌ها است و همین که توانستیم برنده باشیم خوشحالیم.


سرمربی سایپا درباره این که گفته می‌شود قرار است تیم چهاردهم هم به لیگ اضافه شود عنوان کرد: متاسفم برای والیبال کشورمان، پورحسن انسانی شریف و زحمت کش است، اما فشار روی او خیلی زیاد است و نمی‌گذارند کاری که می‌خواهد انجام دهد، خیلی به ندرت چنین اتفاق می‌افتد، ۱۳ تیم برای این لیگ زیاد است و همین حالا هم تیمی داریم که شرایط سوپرلیگی و لیگ یکی را هم ندارد، اما در قرعه کشی شرکت کرد، می‌خواهذ بازی کند یار نداره تمرین هم نداشتت، چون از بیرون فشار آمده تا لیگ حرفه‌ای نباشد چنین شرایطی است.

او‌درباره تاثیر انتخاب رئیس فدراسیون بر روند والیبال کشور گفت: فتاحی انسان شریف و خوبی است، اما حکمش سرپرستی است و نمی‌تواند خیلی کار‌ها را انجام دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.