سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان یزد پیشرو در حوزه خدمات الکترونیکی

مدیر کل زیر ساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت استان یزد گفت: اجرای پروژه اسناد بستری در استان یزد از شاخص‌ترین پروژه‌های بیمه‌ای کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،محمود رضا نظری مدیر کل زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت ایران استان یزد را از استان‌های پیشرو در حوزه خدمات الکترونیکی دانست و گفت: اجرای پروژه اسناد بستری در استان یزد یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های بیمه‌ای در کل کشور است و قرار است در کل کشور پیاده و اجرایی شود.

او افزود: اجرای طرح‌های نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی، رفع هم پوشانی بیمه ایی و ایجاد پایگاه اطلاعات بیمه شدگان کشور در دستور کار سازمان بیمه سلامت است و زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این طرح‌ها در حال آماده سازی است.

مدیر کل بیمه زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت ایران ایجاد راهکار بهینه مدیریت سازمانی و هوشمند سازی سیستم‌ها استفاده از بستر فن آوری اطلاعات از اهداف کلان بیمه سلامت است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۹۷ درصد از مردم استان یزد از سازمان‌های مختلف بیمه‌ای خدمات دریافت می‌کنند، افزود: اجرای برنامه بیمه اجباری گسترده قابل توجهی از افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر کل زیر ساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت حدود چهل میلیون نفر را در کل کشور و ۳۵۷ هزار نفر را در استان یزد تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ی

پیش گامی یزد در حوزه خدمات الکترونیکی

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.