سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی سه لایحه شهرداری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز

یک نامه و سه لایحه شهرداری در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در یکصد و هشتمین جلسه صحن علنی عادی شورای اسلامی شهر شیراز، یک نامه و سه لایحه شهرداری در دستور کار اعضای این شورا قرار گرفت.

در جلسه امروز شورای شهر شیراز، بررسی لایحه شهرداری در خصوص آیین‌نامه اجرایی جشنواره شهروند برگزیده ادامه یافت و با تأیید کلیات این لایحه، تنها دو بند از آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق شورا ارجاع شد.

اعضای شورای شهر، همچنین با کلیات لایحه شهرداری شیراز مبنی بر انتزاع موضوع زیباسازی و منظر شهری از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و تأسیس دو سازمان مستقل موافتقت کردند، اما برای رفع برخی اشکالات شکلی و تعیین شرح وظایف و اهداف سازمان‌های مذکور به شهرداری فرصت یک ماهه دادند.

در صورت تصویب این لایحه، دو سازمان زیباسازی و منظر شهری و همچنین پارک‌ها و فضای سبز شهری، به عنوان دو سازمان مستقل در شهرداری فعالیت خواهند کرد.

در سومین دستور کار جلسه امروز و بر اساس نامه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر مبنی بر تجدید انتخاب اعضای کمیته حسابرسی تا پایان دوره پنجم شورا، اعضای شورای شهر تصمیم‌گیری در این خصوص را در حیطه‌ی اختیارات کمیسیون تشخیص دادند.

در بررسی آخرین لایحه شهرداری شیراز اعضای شورای شهر با افتتاح حساب سپرده در بانک عامل (بانک شهر) و استفاده از درآمد حاصله از محل سپرده مذکور برای پرداخت هزینه‌های تحمیل شده به شهرداری ناشی از انتشار اوراق و همچنین تأمین هزینه پرداخت ۵۰ درصد سود سه ماهه اوراق از این محل موافقت کردند.
انتهای پیام/م

یکصد و هشتمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی
۱۹:۲۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
سلام
رفتیم سند برای منزل مسکن مهر بگیرم میگه از امروز قانون عوض شده باید 13 میلیون بریزی حساب تا بهت سند بدن.. اخه من از کجا بیارم؟؟ مگه یه برگ سند چیه که یک شبه قانون شده 13 میلیون!
مریم
۲۲:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
سلام، موضوع رو با برنامه زنده رادیو فارس صبح ها میتونید مطرح کنید و پیگیری بشه