سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«ارغوانی ها» به چاپ دوم رسید

مجموعه شعر آیینی عباس براتی پور با عنوان « ارغوانی ها » در انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

عباس براتی پور شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب های تجدید چاپش گفت: انتشارات سوره مهر قرارداد انتشار مجدد سه کتابم را با عنوان های «ارغوانی ها»، «دل و دریا» و «آتش سواران» برایم فرستاد و من هم قراردادها را امضا کردم.

وی افزود:این کتاب هایم به چاپ دوم رسیده اند اما هنوز زمان انتشار چاپ دومشان مشخص نیست و فعلا فقط قرارداد انتشارشان را بسته ام.

براتی پور گفت: امسال کتاب جدیدی منتشر نخواهم کرد و هم اکنون مشغول جمع آوری شعرها و تازه سروده هایم هستم که آنها را قبلا منتشر نکرده ام. فعلا شعرهایم را در یک مجموعه جمع آوری می کنم و اگر فرصتی فراهم شد، آن ها را برای انتشار به ناشر می سپارم.

این شاعر از آخرین کتاب هایش گفت: یکی از آخرین کتاب هایی که منتشر کردم مجموعه شعرم با عنوان « ارغوانی ها» است که در این مجموعه,شعرهای آیینی ام را گردآوری کرده بودم.

وی با بیان اینکه انتشارات سوره مهر مجموعه شعر «ارغوانی ها» را منتشر کرد، گفت: دو کتاب دیگرم با عنوان های « نقش مستوری » و «الفبای عشق » در انتشارات انجمن قلم ایران منتشر شد.

براتی پور گفت:کتاب « الفبای عشق»  درباره عروض و قافیه و « نقش مستوری» مجموعه شعرم است.انجمن قلم ایران دو کتاب « الفبای عشق» و « نقش مستوری» را در ردیف آثار پیشکسوتان حوزه شعر منتشر کرد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.