سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبرداد:

یزدی‌ها میزبان نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط با موضوع میراث جهانی، تاریخی و معنوی در یزد برگزار می‌شود.

مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط در سه بخش اصلی داستانی، مستند و پویا نمایی با موضوع میراث جهانی، تاریخی و معنوی، اواسط آذرماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

او افزود: شناسایی، آموزش و ترغیب فیلمسازان و هنرمندان به تولید آثار فرهنگی و هنری با مفاهیم انسانی و جلوه‌گر ساختن میراث معنوی پیشینیان، توجه به فرهنگ بومی و ترویج سنت‌های دینی و آیینی و حفظ و احیای آن‌ها، توجه به مدیریت انرژی، سازه‌های آبی و حفظ محیط زیست در تمدن کاریزی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهارداشت: فیلمسازان و هنرمندان علاقمند به حضور در میزبان نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط می‌توانند تا چهارشنبه ۲۰ آذرماه امسال، نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود از طریق تارنمای جشنواره به آدرس http://www.sabatfestival.com اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط در یزد برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.