سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز هشتم آبان ماه ۹۸؛

اعترافات قاتل کریستالی که گلوی همسرش را برید/ خانواده تاجر برنج قربانی توطئه پسر بدبین

مهم‌ترین حوادث امروز (هشتم آبان ماه ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه هشتم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


اعترافات قاتل کریستالی که گلوی همسرش را برید/ طبق دستور قاضی مرا در تابوت حمل جسد جاساز و از محل جنایت خارج کردند/دیوارها گفتند زنت را بُکش!

مرد کریستالی که گلوی همسر ۲۵ ساله اش را در برابر دیدگان وحشت زده فرزندانش بریده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت و در اعترافاتی وحشتناک راز چاقوی بی‌دسته در کنار جسد را نیز فاش کرد.


رهایی قاتل زن آمریکایی از اعدام با رضایت اولیای دم

جوانی که یک زن آمریکایی را در دسیسه‌ای شیطانی به قتل رسانده بود از یک قدمی چوبه دار به زندگی بازگشت.


قرار مرگ مرد ثروتمند با ۲ آدمکش اسیدی

دو دزد وقتی دیدند مرد ثروتمند حاضر به باج دادن نیست او را به طرز وحشتناکی کشتند. عاملان جنایت جسد طعمه شان را با اسید از بین بردند غافل از این که رازشان فاش خواهد شد.


توطئه شوم «مرد لاکچری» برای زنان تهرانی

دندان پزشک قلابی سایت همسریابی برای زنان مجرد تهرانی که دنبال شوهر بودند دسیسه پلیدی داشت.زنان جوان زمانی فهمیدند رودست خورده اند که مرد لاکچری رویا‌های شان ناپدید شده بود.


دستبند پلیس عاقبت زن بلندپرواز و پرتوقع!

با آن که حدود ۱۵۰ میلیون تومان در حساب بانکی ام داشتم و زرق و برق طلاهایم چشم دیگران را خیره می‌کرد، اما باز هم موجودی بلندپرواز و پرتوقع بودم به همین دلیل هم با طرح نقشه‌ای کودکانه تعداد زیادی انواع لباس‌ها را از یک فروشگاه بزرگ سرقت کردم.


خانواده تاجر برنج قربانی توطئه پسر بدبین

پسر جوان که در قتل عامی خانوادگی با همدستی دوستش ۵ نفر را کشته بود در بازسازی صحنه قتل انگیزه خود را از این جنایت تصاحب اموال پدر و بدبینی به خانواده عنوان کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.