سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۴۳۲ اثر به جشنواره ملی خوشنویسی رضوی

۴۳۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در خراسان جنوبی رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این آثار از ۲۲۵ هنرمند کشور تا ۳۰ مهر که آخرین مهلت ارسال آثار بود، به دبیرخانه جشنواره در بیرجند رسید.

او افزود: آثار رسیده در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث و نقاشی خط است که استادان یدالله کابلی خوانساری، کرمعلی شیرازی و احمد عبدالرضایی از استادان برجسته و عضو شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، استاد علی اشرف صندوق آبادی قائم مقام شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران و استاد مهدی اسماعیلی مود رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی و دارنده درجه یک هنری، داوری می‌کنند.

نبی زاده گفت: آثار برتر در اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، ۱۳ آذر امسال در بیرجند معرفی می‌شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان   اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (ع)، امام رضا (ع) و امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد .

او ادامه داد: همزمان با اختتامیه این جشنواره، دو نمایشگاه شامل آثار منتخب و راه یافته به جشنواره نیز افتتاح می‌شود که یک نمایشگاه ویژه آثار استادان و نمایشگاه دیگر ویژه هنرمندان فوق ممتاز و ممتاز خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به تمامی هنرمندانی که آثارشان به مرحله نهایی جشنواره ملی خوشنویسی رضوی راه یابد، علاوه بر جوایز نقدی، گواهی شرکت در این جشنواره اعطا می‌شود و آثار راه یافته به بخش نمایشگاهی نیز در قالب بولتن چاپ می‌شود.

انتهای پیام / ط آ

افتتاح  نمایشگاه آثار خوشنویسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.