سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش فوتسال بانوان:

نبود حامی مالی چالش اصلی فوتسال بانوان است

کریمی نسب گفت: قرارداد بانوان در فوتسال بسیار ناچیز است و حتی ۱۰ درصد قرارداد آقایان هم نمی‌شود، لیگ ما همیشه با مشکل اسپانسر مواجه است.

نجمه کریمی نسب ملی پوش فوتسال بانوان و تیم دختران کویر مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پیروزی هفته گذشته تیم ما مقابل پویندگان صنعت فجر شیراز روحیه و انگیزه بالایی به ما داد. در تمرینات این هفته تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا نقاط قوت خودمان را حفظ کنیم و با شناسایی ضعف‌های خود، آن را برطرف کنیم.

کریمی نسب اظهار داشت: همیشه لیگ بانوان با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و قرارداد پایین فوتسالیست‌های خانم یکی از این مشکلات است. متاسفانه نبود حامی مالی آسیب‌های بسیاری را به لیگ وارد کرده و حتی یکسری تیم‌ها را تا آستانه انحلال برده است.

او تصریح کرد: تیم ما (دختران کویر مس کرمان) در فصل جدید متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است. اوایل فصل فشار بیشتری روی ما بود، اما رفته رفته که بازیکنان جوان اعتماد به نفس لازم را کسب کردند، شرایط تیم هم بهتر شد.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


بازیکن تیم دختران کویر کرمان در ادامه گفت: متاسفانه انصراف تیم ورامین مشکلات زیادی برای ما به وجود آورده و حتی قرار است در نیم فصل دوم، سازمان لیگ دوباره قرعه کشی را برگزار کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.