سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل تولیدکنندگان در بازپرداخت تسهیلات دریافتی

پرورش دهنده مرغ بومی در فردوس از ناتوانی در بازپرداخت تسهیلات بانکی

جانی ارم پرورش دهنده مرغ بومی در شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تاکنون در روند اداری با مشکلات فراوانی روبه رو بوده ایم، و باوجود نامه نگاری‌های فراوان به ارگان‌ها و مسئولین متعدد پاسخی نشنیده ایم، و درگیر معضلات واحد تولیدی هستیم.

او ادامه داد: این نامه نگاری‌ها در خصوص ایجاد بازار فروش برای مرغ‌های واحد تولیدی بوده که هنوز در این خصوص رسیدگی صورت نگرفته است.

جانی ارم عنوان کرد: از آنجایی که قدرت خرید هم استانی‌ها به نسبت سایر استان‌های کشور پایین است بازار فروش مناسبی برای تولیدکنندگان مرغ بومی وجود ندارد و اکثریت از وضع موجود ناراضی هستند.

پرورش دهنده مرغ بومی در شهرستان فردوس اظهار کرد: با این وجود تاکنون توانسته ایم در برخی از شهرستان‌های استان مانند بشرویه، سرایان و همچنین فردوس محصولات تولیدی خود را به فروش برسانیم.

او ادامه داد: به دلیل رکود در بازار فروش و گران بودن دان مرغ، مصرف کنندگان به شدت با افزایش قیمت روبه رو بوده اند که این خود به طور مستقیم به چرخه اقتصادی تولید کننده ضربه می‌زند و از رقابت با هم صنفی‌های خود در سایر استان‌ها جا می‌ماند در چنین شرایطی تپلیدکننده استان مجبور است برای حفظ موقعیت شغلی خود وام با درصد‌های بالا بگیرد و چنانچه حمایت نشود با شکستی سنگین روبه رو خواهد شد.

جانی ارم اظهار کرد: برای راه اندازی این واحد تولیدی از بسیج و کمیته امداد تسهیلات گرفته ایم، ولی همچنان درگیر بازپرداخت معوقات آن هستیم و برای ادامه فعایت نیازمند حمایت ارگان‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام /ط ا

قیمت بالای دان،  ضربه به تولیدکننده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.