سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی زاده مطرح کرد؛

راه حل مشکلات شهرستان ری جدایی از تهران نیست/ وضعیت نامعلوم ابقای طرح کاهش آلودگی هوا در پایتخت

معاون عمرانی استاندار تهران درباره آخرین جزئیات جدایی شهرستان ری از تهران و اجرای طرح کاهش آلودگی هوا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران که امروز (چهارشنبه ۸ آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جدایی شهرستان ری از تهران موضوعی است که نیاز به قانون دارد و جزء اختیارات شورای شهر تهران نیست که بخواهد طرحی را در صحن شورا در این زمینه مطرح کند.

تقی زاده بیان کرد: از نگاه کارشناسی جدایی تهران از ری امکان‌پذیر نیست، چراکه این جدایی کارکرد‌های یکپارچه‌ای را رقم نمی‌زند.

وی افزود: از شهرداری تهران توقع داریم که امکانات لازم را در شهرستان ری فراهم و مشکلات این شهرستان مانند پسماند را رفع کند.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: راه حل مشکلات شهرستان ری جدایی از تهران نیست و با فضای تعاملی می‌توان این مشکلات را حل کرد.


بیشتر بخوانید: ۹۳ درصد مردم خواستار حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا هستند/ جای فعالیت عمرانی در هفته تهران خالی بود


تقی زاده درباره اجرای طرح کاهش آلودگی هوا در تهران بیان کرد: اجرای طرح کاهش آلودگی هوا همزمان با تعطیلات مدارس و شروع سفرهای تابستانه شهروندان تهرانی به خارج از پایتخت آغاز شد، بنابراین ارزیابی خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: به دفتر فنی نیز اعلام شده است تا مقایسه تطبیقی با سال گذشته داشته باشند و مزایا و معایب طرح کاهش آلودگی هوا را بررسی و با طرح قدیمی مقایسه کنند و بعد از آن نتیجه نهایی اعلام می‌شود که این طرح ادامه یابد یا طرح زوج و فرد دوباره اجرا شود.

انتهای پیام/

جزئیات جدایی شهرستان ری از تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.