سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین گلزن پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر موفق به زدن ۱۰ گل شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیس تهران با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در حالی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر قرار است به مصاف ماشین سازی تبریز برود که در هشت بازی گذشته موفق به کسب ۱۵ امتیاز شده و ۱۰ گل نیز به ثمر رسانده است.

آقای گل کنونی سرخ‌ها در لیگ نوزدهم، علی علیپور است. او که در هفت هفته اول لیگ موفق به زدن گلی نشده بود، در بازی با شاهین شهرداری بوشهر هت تریک کرد تا بهترین گلزن سرخ‌ها لقب بگیرد. پس از او مهدی ترابی با ۲ گل قرار دارد و شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی و مهدی عبدی نیز تک گله‌های پرسپولیس هستند.


بیشتر بخوانید:  ساعت بازی پرسپولیس و ماشین سازی بدون تغییر ماند


مهدی ترابی با ۳ پاس گل در صدر فهرست برترین‌های این موضوع است و کالدرون روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. از سویی دیگر ترابی در بازی‌های گذشته پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و روی بیشتر گل‌های این تیم تاثیرگذار بوده است.

سرخ‌ها در حالی در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف ماشین سازی تبریز می‌روند که امیدوار هستند به پیروزی برسند و تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

این دیدار روز پنج شنبه هفته جاری (فردا) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و قرار است سازمان لیگ فوتبال ایران، پیش از شروع بازی، کاپ سوپرجام سال ۱۳۹۷ را به سرخ‌ها اهدا کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.