سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رویای پولدارشدن گوشی قاپان محله سنایی بر باد رفت/ کشف ۷ تلفن همراه سرقتی از سارقان جوان

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری گوشی قاپان محله سنایی خبر داد.

سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شب گذشته با گزارش متوالی سه سرقت تلفن همراه در محدوده کلانتری ۱۰۵ سنایی و با توجه به حساسیت موضوع ماموران کلانتری وارد عمل شده و با دریافت مشخصات سارقان نسبت به شناسایی و دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

به گفته مالباخته‌هه یکی از سارقان با کاپشن قرمز و دیگری نیز با کاپشن سفید مقابل آن‌ها ظاهر شده و نسبت به سرقت تلفن‌های همراهشان اقدام کرده‌اند.

سرهنگ کارخانه گفت: ماموران کلانتری ۱۰۵ سنایی با گشت زنی در محدوده سرقت هر دو سارق را با توجه به مشخصاتی که مالباخته‌ها اعلام کردند، شناسایی کردند.


بیشتر بخوانید: خفت گیر ترمینال جنوب برای نهمین بار دستگیر شد


وی افزود: پس از تعقیب و گریز متهمان توسط ماموران، آن‌ها دستگیر و در بازرسی بدنی ازآن‌ها ۷ عدد تلفن سرقتی کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه سارقان ۲۳ و ۲۴ ساله هستند، تصریح کرد: مهمان علت سرقت را تحریک دوستان ناباب خود اعلام کردند و گفتند در مهمانی‌هایی که با دوستانمان داشتیم آن‌ها از سرقت‌هایشان برای ما تعریف می‌کردند و از راه پولدار شدن از این طریق برایمان گفتند و ما نیز به همین دلیل وسوسه شده و اقدام به گوشی قاپی از شهروندان کردیم.

وی درباره شیوه سرقت سارقان گفت: متهمان با گشت زنی در سطح شهر به دو شیوه سرقت می‌کردند، در وهله اول با شناسایی افرادی که در داخل خودرو در حال مکالمه با تلفن همراه خود بودند، کرده و در فرصت مناسب و با پایین بودن شیشه خودرو اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ کارخانه گفت: سارقان در اقدام بعدی افرادی را که در حال پیاده روی بودند را از پشت سر صدا زده و به محض برگشتن آن‌ها، گاز اشک آور را به شهروندان نشان داده و تلفن همراهشان را پس از ترساندنشان به سرقت می‌بردند.

به گفته سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ۷ مالباخته به کلانتری دعوت و تلفن‌های همراهشان به آن‌ها تحویل داده شد و برای متهمان نیز پرونده تشکیل و در حال اقدامات تکمیلی در خصوص آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.