سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۳۰۰ روستای فارس

معاون مهندسی و اجرای شرکت گاز استان فارس گفت: ۳۰۰ روستای استان فارس تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا زارعیان معاون مهندسی و اجرای شرکت گاز استان فارس گفت: عملیات گازرسانی به ۳۰۰ روستای فارس در شهرستان‌های شیراز، مرودشت، جهرم، داراب، خرم بید، سپیدان، لارستان، لامرد و فراشبند تا پایان امسال در تعهد شرکت گاز استان است.

او با بیان این که در هر ۳۶ ساعت یک روستا به شبکه گاز طبیعی متصل می‌شود، افزود: تاکنون بیش از هزار و ۹۰۸ روستا گازدار شده و عملیات گازرسانی به ۳۶۰ روستا نیز در دست طراحی و اجراست تا ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به ۸۶ درصد برسد.

زارعیان اظهارداشت: در استان فارس ۲ هزار و ۵۵۵ روستای مشمول گازرسانی وجود دارد و برنامه‌ریزی لازم برای بهره مندی تمام روستا‌های مشمول از مزایای گاز طبیعی انجام شده است.

معاون مهندسی و اجرای شرکت گاز استان فارس گفت: از مجموع ۱۰۹ شهر استان ۹۷ شهر اکنون گاز دارند و در ۱۲ شهر دیگر هم عملیات گازرسانی در حال اجراست که با احتساب آن، متوسط ضریب برخورداری از گاز در بخش شهری ۹۸ درصد و بالاتر از میانگین کشوری است.

زارعیان ادامه داد: تعداد مشترکان گاز در استان بیش از یک‌میلیون و ۴۶۴ هزار مشترک بوده و میزان شبکه‌گذاری ۲۷ هزار و ۲۵۸ کیلومتر و تعداد انشعابات نصب‌شده ۷۸۴ هزار و ۲۵۶ مورد است.
انتهای پیام/م

گازرسانی به ۳۰۰ روستای فارس

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.