سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۸ فقره سرقت در تربت جام

فرمانده انتظامی شهرستان "تربت جام" از دستگیری سارق موتور کولر‌های آبی و کشف ۳۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت موتور و دینام کولر‌های آبی در سطح شهر تربت جام، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱، با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق شدند، سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ قهستانی افزود: متهم در تحقیقات اولیه که توسط ماموران تجسس کلانتری ۱۱ انجام گرفت به ۲۸ فقره سرقت موتور و دینام کولر‌های آبی در سطح شهر "تربت جام" اقرار و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی موتور کولر کشف و تحویل مال باختگان شد و سپس جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی تربت جام تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی به ۱۰ فقره سرقت دیگر موتور و دینام کولر‌های آبی نیز اعتراف کرده است.

او درخصوص شیوه سرقت متهم، گفت: سارق که شاگرد کولرسازی بوده پس از سرویس کولر‌های شهروندان محل‌های بدون دوربین مداربسته و مجاور ساختمان‌های نیمه کاره را انتخاب و با عبور از پشت بام اقدام به سرقت لوازم کولر می‌کرد.

سرهنگ قهستانی افزود: مالخر اموال سرقتی نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام//س، ج
 
 

مالخر اموال سرقتی شناسایی شد

 

برچسب ها: اخبار اجتماعی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.