سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین‌های واگذار شده در شهرک بروجن پس گرفته می‌شود

فرماندار بروجن گفت: زمین‌های واگذار شده در شهرک صنایع کارگاهی این شهرستان پس گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن اظهار داشت: در صورت ساخت و ساز نکردن و انتقال ندادن صنایع نیمه مزاحم به شهرک صنایع کارگاهی، زمین‌های واگذار شده به مالکان پس گرفته خواهد شد.

او افزود: هفت هزار واحد صنفی مجاز در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۲۰۰ واحد جزو صنایع نیمه مزاحم با درصد آلایندگی بسیار بالا به شمار می‌روند.

ملک پور با اشاره به گلایه مندی مردم از فعالیت صنایع نیمه مزاحم در سطح شهر بروجن به ویژه خیابان‌های خیام و رازی گفت: حرفه‌های جوشکاری، آلومینیوم سازی، نجاری، صافکاری و رنگ آمیزی اتومبیل و تعمیرخودرو‌های سنگین جزو صنایع با درصد آلایندگی بالا است.

او اضافه کرد: ۴۰۰ قطعه زمین در شهرک صنایع کارگاهی بروجن از سال ۷۹ به متقاضیان واگذار شد و صاحبان صنایع با آلایندگی بالا موظف به انتقال کسب و کار خود به این شهرک هستند.

او با بیان اینکه دیگر ظرفیتی برای صدور مجوز صنایع نیمه مزاحم در سطح شهر بروجن وجود ندارد ادامه داد: در آینده نزدیک و با ورود دستگاه‌های قضایی و بازرسی، زمین‌های واگذار شده به غیر در شهرک صنایع کارگاهی بروجن شناسایی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

ملک پور همچنین از پلمپ واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: با در خواست اتحادیه‌های صنفی و تأیید اتاق اصناف، واحد‌های غیر مجاز توسط نیروی انتظامی پلمپ می‌شود.

او افزود: متقاضیان با دریافت پروانه کسب و اخذ مجوز‌های قانونی، نسبت به دریافت زمین و شروع فعالیت در شهرک صنایع کارگاهی اقدام نمایند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین در شهرک صنایع کارگاهی بروجن

برچسب ها: فرمانداری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.