سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاس همدان میزبان شهرداری بم

دیدار تیم‌های پاس همدان و شهرداری بم از بازی‌های معوقه هفته سوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در گروه ب،فردا به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد جمشیدیان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه داریم، گفت:  باید از امتیاز خانگی نهایت استفاده را داشته باشیم.

او با بیان اینکه تیم شهرداری بم حریف دست و پا بسته‌ای نیست گفت: این تیم در پنج بازی اخیر خود نتایج خوبی به دست آورده است.

سرمربی پاس همدان افزود: تیم ما نیز تا به اینجا عملکرد خوبی داشته، اما مورد رضایت کامل کادر فنی نیست و باید خیلی بیشتر تلاش شود.

جمشیدیان با بیان اینکه شرایط ۲ تیم در میانه جدول برابر است ، گفت: باید از این بازی خانگی به نحو احسن استفاده کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

او  با بیان اینکه سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است، گفت: با پوشش ضعف‌های گذشته، به دنبال ارایه یک بازی هجومی برای رسیدن به هدف هستیم.

۲ تیم از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف هم می‌روند.

شهرداری بم با هشت و پاس همدان با هفت امتیاز به ترتیب جایگاه هفتم و هشتم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارند.

 پاس دنبال سه امتیاز خانگی برابر شهرداری بم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.