سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح هادی در ۳۸۲ روستای استان زنجان اجرا شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:طرح هادی در ۳۸۲ روستای استان زنجان اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:تهیه طرح هادی در ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار یعنی در ۶۹۰ روستا آماده شده و در بیش از ۳۸۲ روستا نیز این طرح عملیاتی شده است.

او تصریح کرد:  میانگین انجام طرح هادی در روستا‌های استان  زنجان ۵۳/۸ درصد  است این در حالیست که میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور ۴۵ درصد است که خوشبختانه از متوسط کشوری جلوتر هستیم و می‌توان گفت طرح هادی در بیش از نیمی از روستا‌های استان زنجان اجرا شده است.

صنعتی منفرد با اشاره به اینکه، طرح  هادی  زمینه توسعه و عمران روستا‌ها را با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند افزود: این طرح از جمله طرح‌های عمرانی است که جزء مهمترین ابزار کنترل و مدیریت تحولات کالبدی در سکونتگاه‌های روستایی  محسوب می شود.

او با بیان اینکه ارتقاء و بهبود سطح کیفیت زندگی روستاییان به عنوان هدف اصلی اجرای برنامه‌های توسعه روستایی تلقی می‌شود تصریح کرد:خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستا‌ها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستا‌ها و همچنین ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در پایان اظهار امیدواری کرد:با هماهنگی و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و مردم گام‌های موثرتری در جهت توسعه و آبادانی روستا‌ها برداشته شود.  
 
انتهای پیام/ ن
 

اجرای طرح هادی در روستاهای استان زنجان

برچسب ها: مسکن ، بافت فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.