سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبرداد:

برگزاری جشنواره نمایش های خیابانی چتر زندگی در یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سومین جشنواره ملی نمایش های خیابانی چتر زندگی با محوریت خانه و خانواده در یزد برگزار می شود.

مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: سومین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی با محوریت اهمیت خانه و خانواده در روز‌های پایانی آبان امسال، در یزد برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره  با هدف تکریم و پاسداشت کانون خانه و خانواده و تزریق نشاط و پویایی به شهروندان با بهره گیری از هنر تئاتر و به ویژه نمایش‌های خیابانی برگزار خواهد شد.

جوادیان زاده ادامه داد: جشنواره نمایش‌های خیابانی چتر زندگی با موضوع فرهنگ اصیل خانواده ایرانی اسلامی، دانش افزایی مردم در خصوص آسیب‌های اجتماعی طلاق، بیکاری، اعتیاد، فقر فرهنگی و مشکلات اقتصادی برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اضافه کرد: در صورتیکه نمایش‌ها  در بردارنده‌ی مضمامینی نظیر جهانی شدن شهر یزد و اهمیت کتاب و کتابخوانی با توجه به انتخاب یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران باشد، نمایش از امتیازات ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

او اظهارداشت: گروه‌های نمایشی علاقمند به حضور در سومین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی، باید تا  پنجشنبه ۱۶ آبان ماه امسال سه نسخه از فیلم نمایش خود را به صورت دی وی دی به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: این جشنواره از سه شنبه ۲۸ آبان ماه امسال به مدت سه روز در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

جشنواره ملی نمایش های خیابانی چتر زندگی در یزد برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.