سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی ۱۱۰ جایگاه عرضه‌کننده سوخت به زائران امام رضا(ع)

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از فعالیت ۱۱۰ جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع وسی. ان. جی به زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع)در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: این جایگاه‌ها آماده خدمات‌دهی و سوخت رسانی به شهروندان، مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا هستند.

او افزود:با افزایش مصرف سی. ان. جی در خراسان جنوبی بیش از ۲۶ میلیون لیتر بنزین نیز در استان صرفه‌جویی شد.

مردانی تصریح کرد: مصرف هر متر مکعب سی. ان. جی معادل یک لیتر بنزین است که مصرف این سوخت پاک به جای بنزین نقش بسیار مهمی در کاهش آلودگی هوا داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۲۶ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۱۳۳ مترمکعب سی. ان. جی در سطح استان مصرف شده است.

او از فعالیت ۸۶ باب جایگاه عرضه‌کننده سوخت مایع و ۲۴ باب جایگاه عرضه‌کننده سی. ان. جی در خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: این جایگاه‌ها آماده خدمات‌دهی و سوخت رسانی به شهروندان، مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا است.

مردانی گفت: همچنین با تدابیر اندیشیده شده در منطقه خراسان جنوبی در نیمه نخست امسال تعداد ۳۲۸ عدد کارت هوشمند سوخت نیز کشف و توقیف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: در راستای پیشگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه و همچنین جلوگیری از سوء استفاده از کارت سوخت وسائل نقلیه عمومی، این میزان کارت در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه و جایگاه مرزی کشف و توقیف شد.

انتهای پیام /ی

خدمات‌دهی ۱۱۰ جایگاه عرضه‌کننده سوخت به زائران امام رضا (ع)

برچسب ها: قیمت نفت ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.