سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنگام گازگرفتگی چه کنیم؟ + اینفوگرافیک

همزمان با آغاز فصل سرما و موسم استفاده از بخاری‌ها، اینفوگرافیکی با عنوان "هنگام گازگرفتگی چه کنیم؟ " را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز ماه آبان، چند روزی است که در مناطق مختلف کشورمان با کاهش محسوس دما و خنکی نسبی هوا روبه‌رو هستیم. کاهش دما باعث شده تا شاهد به راه‌ انداختن بخاری‌های گازی و استفاده از آن‌ها توسط جمع زیادی از مردم در نقاط مختلف کشور باشیم.


بیشتر بخوانید: نکات ایمنی مهم در مورد نصب وسایل گازسوز در فصل سرما


هرچند استفاده از بخاری‌های گازی در فصول سرد سال موجب گرمی هوای محیط می‌شود، اما عدم دقت در هنگام نصب این نوع از بخاری‌ها و یا بی‌احتیاطی‌هایی که در موارد گوناگون صورت می‌گیرد، سبب می‌شود تا سالانه شاهد گازگرفتگی و مرگ تعدادی از هموطنان‌مان به علت عدم رعایت برخی نکات ساده ایمنی باشیم.

امیدواریم که شما با رعایت نکات ایمنیِ مربوط به نصب و نگهداری بخاری‌های گازی هیچ‌گاه دچار گازگرفتگی و مسائل آن نشوید اما اینکه بدانید در مواقع گازگرفتگی باید چه اقداماتی انجام داد همواره مهم و قابل توجه است. در ادامه اینفوگرافیکی با عنوان "هنگام گازگرفتگی چه كنيم؟" را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: گاز گرفتگی ، فصل سرما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۶:۰۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
حتما لوله و شیلنگهای اتصالات گازیتان به بخاریهایتان را چک کنید که نشتی گاز نداشته باشند حتما لوله و دودکش خروج گازهای خطرناک از بخاریهایتان را چک کنبد و ببینید درست می تواند گازهای آلوده را خارج کند یا نه و حتما یک روزنه دریچه پنجره را برای ورود و خروج هوا به داخل منزلتان باز بگذارید در هنگامی که بخاری گازیتان روشن است در زمستان . والسلام و صلوات التماس دعا .