سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۱۱۴ بیمار با عارضه تنفسی به بیمارستان

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: در پی وقوع نخستین باران پاییزی در آبادان تا صبح امروز ۱۱۴ بیمار با عارضه تنفسی به اورژانس بیمارستان طالقانی آبادان مراجعه کردند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، هوشان شریعتی رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: از روز شنبه که شاهد بارش اولین باران پاییزی بودیم تا صبح امروز تعداد ۱۱۴ نفر با عنوان تنگی نفس و عارضه تنفسی متأثر از بارش باران به اورژانس بیمارستان طالقانی مراجعه کردند.

او از وجود ۷۴ مورد علائم جزئی، تجویز دارو و ترخیص این تعداد مراجعه کننده به بیمارستان طالقانی آبادان خبر داد و افزود: از ۴۰ نفر باقی مانده، ۳۷ نفر به صورت سرپایی درمان و سه نفر هم بستری شدند.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با بیان اینکه تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد ادامه داد: با تمهیداتی که در جلسه بحران ابتدای فصل در خصوص این موارد در نظر گرفته شد جای هیچگونه نگرانی وجود نداشته و تمامی بخش‌ های درمانی به ویژه اورژانس بیمارستان به ملزومات پزشکی و تجهیزات تنفسی کاملأ تجهیز شده و از آمادگی لازم برای پذیرش این دسته از بیماران برخوردار هستیم.

انتهای پیام/ د

مراجه بیماران تنفسی به بیمارستان طالقانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.