سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در کانون‌های مساجد فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس از برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت امام رضا (ع) در بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان درآخرین روز از ماه صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام امیدی گفت: برنامه‌های ویژه سوگواری شهادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) همزمان با ۳۰ صفر با همکاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان فارس در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) در کانون‌های مساجد فارس پس از اجرای طرح «تلاوت نور» قرائت و ثواب قرائت قرآن به امام رضا (ع) هدیه می‌شود، افزود: مراسم نوحه خوانی و سینه زنی با سخنرانی امامان جماعت و مداحی مداحان اهل بیت (ع) نیز در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: مسابقات فرهنگی و هنری، محافل قرآنی، ایستگاه‌های صلواتی، تهیه و توزیع نذری به ویژه در نقاط محروم، دستگیری از محرومان و یتیمان به تاسی از امام رئوف (ع)، راه اندازی هیئت‌های سینه زنی و زنجیر زنی، و همچنین مسابقات کتابخوانی و یادواره‌های شهدا از برنامه‌های ویژه ایام شهادت امام هشتم (ع) است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس یادآور شد: برخی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز موکب‌هایی در مسیر تشرف کاروان پیاده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برپا کرده اند که خدماتی نظیر اسکان و طعام را ارائه می‌کند و همچنین کاروان‌های زیارتی نیز به مشهدالرضا (ع) شرف یاب شده اند.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.