سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تاکید کرد؛

تمامی هم استانی‌های عزیر هرچه سریع تر نسبت به بیمه کردن تمام دارایی‌های خود اقدام کنند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان  از تمامی هم استانی‌های عزیر خواست که هرچه سریع تر نسبت به بیمه کردن تمام دارایی‌های خود اقدام کنند و همچنین، کشاورزان نیز دام و زمین‌های کشاورزی خود را بیمه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  با اشاره به جلسه مدیریت بحران که  ۴ آبان ماه در استانداری  برگزار شد از آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و امدادی در مواجه با سیل احتمالی خبرداد و گفت: در جلسه مدیریت بحران آنچه که لازم بوده است به مدیران، بخشداران، شهردارن، فرمانداران جهت مقابله با سیل احتمالی به صراحت  بیان شده است.

غلامرضا آقامیرزایی گفت: در سطح استان مناطقی که بارش داشته ایم  در حال بررسی هستند  تا اگر کوچکترین خسارت و موردی بوده بررسی و مستند سازی شوند.

وی افزود: به زودی  خسارات سیل اخیر اعلام می‌گردد،   تمام آمار و ارقام ما براساس مستنداتی است  که در حوزه‌های مختلف بررسی و اراِئه می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: تمهیدات لازم را برای هر گونه حادثه احتمالی پیش بینی و موارد لازم را جهت  پیشگیری  از بروز سیلاب در سطح شهر‌ها  از جمله خرم‌آباد انجام داده‌ایم.

آقا میرزایی  تصریح کرد: مدیریت بحران آمادگی صد در صدی خود را متناسب با امکانات و تجهیزات که در اختیار دارد اعلام می‌کند و از دستگاه امداد و نجات و دستگاه‌های خدمات رسانی خواسته شده  است که در صورت وقوع هر گونه حادثه در صورتی که با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه بودند موارد را به ما ارجاع دهند تا از استان‌های معین تامین شود.  

او در ادامه گفت:  در خصوص خسارت‌های ناشی از بارش‌های چند روز اخیر  تا این لحظه تنها در روستای «تووه خشکه» آبگرفتگی چند واحد مسکونی و دامداری به ما اعلام شدههمچنین  درخصوص تلف شدن دام های یکی از ساکنین عزیز و آمار اعلام شده توسط دامپزشکی کمتر از ۱۰ راس اعلام شده است. به طور کلی برآورد خسارت ها براساس واقعیت به طور دقیق انجام و به وزارت کشور اعلام می گردد.

آقا میرزایی اظهار داشت: در حال حاضر هیچگونه اعتباری جهت پرداخت خسارت های سیلاب های جدید و آینده وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان  از تمامی هم استانی‌های عزیر خواست که هرچه سریع‌تر نسبت به بیمه کردن تمام دارایی‌های خود اقدام کنند و همچنین، کشاورزان نیز دام و زمین‌های کشاورزی خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/ب

تهمیدات لازم جهت مقابله با سیل احتمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.